Kärlek & Hat

Alla inlägg under december 2011

Av Pauline - 3 december 2011 11:56


Allt går så trögt på fredagar å lördagar här på gymet.. knappt några klasser å alla gäster har tagit helg. Sucks!


Kände för en ny signatur.... och de senaste dagarna har ja sittit å kikat massa på fjädrar.

Jag fastnade för hur fult vacker den här är. Som en tussig skata.. Love it.

 

  Se kunde jag inte låta bli att leka med bläckstänk. Det hör lite

till när signaturen skall vara skriven med en fjäderpenna. =)

Ikväll hoppas jag på bus, me Carro. Ja hoppas att hon kan.

Alla andra har redan bokat upp sig eller flytt staden... blöö. 

 

Av Pauline - 2 december 2011 17:03

Längtar efter snö och is. Hur sjukt är inte det?

Saknar Erik gör ja också   :(   suttit å tänkt på honom hela dagen.

Knasigt att man kan betee sig som en nykär tonåring efter flera år...  otroligt mysigt! :)


Erik räddade min dag igår.

Igår var det nämligen en sån där dag när det regnar på insidan.

Allt gick åt skogen å ljuset i tunneln fanns bara inte.


Sen kom han hem.

Han log mot mig och kramade mig hårt. Det räckte...

Ovido - Quiz & Flashcards