Kärlek & Hat

Alla inlägg under augusti 2012

Av Pauline - 10 augusti 2012 10:45


När man bestämt sig, när man har satt ett rimligt (!!) mål... varför har man plötsligt inte tid, eller ork, eller...

Var kommer ursäkterna ifrån?! Jag vill ju det här!?! Pust... Skärp sej!!


Jag har satt ihop lite övningar som jag har tänkt göra 3-4 ggr i veckan. Måndag, onsdag

och fredag. Lämnat en spalt för att fylla i manuellt den extra dagen jag väljer.. =) Ikväll

hade jag tänkt testa att köra 'programmet' för att se effektiviteten och tiden, om jag

behöver ändra något m.m Men nu så blev det jobb och kräftskiva ikväll... Va fasen. Jag

vill göra allt! =) De får väl bli träning seeent ikväll. De funkar det med. Men om jag är

lika trött som jag var igår... vart ska jag hitta motivationen då?! Blöö... Jag vill, jag ska!

 

 


...efterlyses.   



 

Av Pauline - 6 augusti 2012 11:03

Lite bitter är jag nog...


Ett missförstånd angående söndagen (igår) gjorde mig väldigt irriterad

och bitter i lördags natt. Att Erik sen på söndagen bara hann gå upp

och sen åka på en gång gjorde mig inte mindre bitter.

Vi firar 5 år idag.

Eller jah.. firar. Han är på banan me bilarna idag och beroende på hur

lång tid skribenten tar på sig kan han vara hemma till middagstid eller midnatt?

Så jag har bokat på mig kunder så att jag jobbar till 22:00, ser ingen

anledning till att sitta å vänta på något som kanske inte ens blir av såå..

Ja, lite bitter är jag nog.


Sen vet jag inte riktigt vad jag skulle vilja göra heller. Vår

tradition att gå till Fondueboden har ju inte blivit av de sista 2

åren (3 med i år) sen de började ha semesterstängt på somrarna.

Kanske borde göra lite Fondue hemma.. vore inte dumt alls! Men

sen va de ju den lilla detaljen...när kommer han hem då?

Det blir enklare att jobba helt enkelt. Slipper ja sitta å va bitter   




Han är det finaste jag har och det hoppas jag att han vet om.

Jag gör mitt bästa för att tala om det varje dag

och tänker fortsätta med det.

Älskar dig.

 


    

Ovido - Quiz & Flashcards