Kärlek & Hat

Alla inlägg under juli 2012

Av Pauline - 30 juli 2012 09:28


Om ganska exakt en vecka har vi årsdag. Vi pratade om det igår kväll och tankarna snurrade

tydligen mera än jag märkte. Jag vaknade 04:16 i morse och kunde bara inte somna om. Erik

vaknade efter en timme ungefär och undra vad som va galet, svårt å förklara när man själv

inte vet. =) Han försökte hjälpa mig att somna men de gick sådär. Det blev inte bättre av att

ryggen fortf värker så att lägga sig bekvämt för att försöka somna de går inte. Suck! Trodde

att smärtan skulle försvinna efter ett tag men har haft ont i 2 veckor nu... va fasen. =(


Frågan är vad man ska göra på årsdagen. Jag har inte bokat in något jobb på kvällen eftersom

vi brukar gå till Fondueboden men i år ska Erik till Trollhättan och allt hänger ju på tidningen

och hur långt tid skribenterna tar på sig så vi vet inte när han kommer hem. Ska man kanske åka

ut till päronen...eller ska ja hålla mig hemma me katten och hoppas att han kommer hem

någorlunda i tid. =) Vad ska man göra då....?!


Det blir väldigt segt på jobbet när man varit vaken sen halv 5, pust.

Jag är glad att det inte är en vanlig måndag utan faktiskt väldigt

skönt lungt! Hoppas det håller i sig, för de blir jobb till 22:00 ikväll.

   


 

Ovido - Quiz & Flashcards