Kärlek & Hat

Direktlänk till inlägg 25 november 2013

När jag trodde att jag skulle må som bäst...

Av Pauline - 25 november 2013 14:46
Det här inlägget är lösenordsskyddat.
Lösenord:  
Av Pauline - 3 november 2014 16:30

Sen jag fått barn har pysselbegäret i mig blivit ännu större. Egentligen redan under graviditeten, då virkade jag boots, tröjor, filtar mm. Virkar gör jag fortf men har även börjat med decoupage och att sy. Har sytt ett bumperskydd till en bekant. ...

Av Pauline - 11 maj 2013 11:59

Roligt! ..men nu e jag öm ;)

Av Pauline - 6 oktober 2012 18:16

Har du någon gång varit arg, så väldigt arg, på ingenting? Jag är rastlös å de grövsta. Jag är så arg att det bubblar i magen. Men vad är jag arg på då?! Det vore lättare att lösa om jag visste vad jag är arg på! Erik gör ju inte saken bättre....

Av Pauline - 4 september 2012 00:28

Man ska inte ta upp känsliga frågor när man gått och lagt sig i sängen och den du pratar med är så trött att han/hon tittar i kors. Men när ska man prata då när man inte ses på mornarna, äter inte middag tillsammans och jobbar på varsitt håll til...

Av Pauline - 10 augusti 2012 10:45


  När man bestämt sig, när man har satt ett rimligt (!!) mål... varför har man plötsligt inte tid, eller ork, eller... Var kommer ursäkterna ifrån?! Jag vill ju det här!?! Pust... Skärp sej!!   Jag har satt ihop lite övningar som jag har tän...

Ovido - Quiz & Flashcards